Tags

, ,

Batiste droogshampooDroogshampoo, tja, volgens mij gebruikte mijn oma dat vroeger al. Het bestaat in ieder geval al heeeel lang. Zolang ik me kan herinneren ligt er al zo’n ouderwertse wit/blauwe bus van Schwarzkopf in de schappen bij de drogist. Maar sinds een jaartje is het weer helemaal hip. En super handig bovendien!

Ik heb alle in Nederland verkrijgbare varianten al een keer geprobeerd. Ze zijn hier verkrijgbaar van Schwarzkopf, Andrelon, Syoss en Batiste. En die laatste is absoluut mijn favoriet. En dan in het bijzonder ‘a Hint of Colour’. Hier zit een vleugje kleur in speciaal voor dames met donkerblond en bruin haar. Ideaal, want alle andere merken en varianten laten toch altijd een beetje een witte waas achter. Dat borstel je er grotendeels wel uit, maar omdat ik zelf weet dat ik het erop heb gesprayd blijf ik het toch een beetje zien. En dat willen we natuurlijk niet.

Ik vind het echt de perfecte oplossing voor als je je moet haasten naar je werk, verslapen hebt of vlak voor het uitgaan wanneer je je haar net dat beetje extra volume wilt geven. Want dat laatste doet het ook! Ideaal voor de drukbezette vrouw on the go die geen tijd heeft om haar haren te wassen. Dit goedje tovert je vette lokken (voor een dagje) om in weer fris en fruitig haar. En hiep hiep hoera, Batiste is gewoon verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen. ‘A Hint of Colour’ verkopen ze alleen bij de Trekpleister of Kruitvat. Er is keuze uit Original (frisse en klassieke geur – € 4,49), Blush (verleidelijke bloemengeur – € 4,49), Tropical (exotische kokosgeur – € 4,49), XXL Volume (ultieme volumeboost – € 5,49) en last but not least a Hint of Color (voor medium en bruin haar- € 5,49).

Voor dat luttele bedrag zou ik het zeker een keer proberen, you’ll love it!
Fijn weekend.😉