Tags

, , ,

Philosophy Pure Grace

Zondag! Een dag van rust, warme croissants uit de oven, verse geperste sinaasappelsap, sporten, een bezoekje aan Artis, een terrasje en natuurlijk wasdag. Althans, voor mij. Los van het feit dat wassen niet mijn favoriete bezigheid is, geniet is altijd weer van die heerlijke geur van schone was. En dat is exact waar Philosopy Pure Grace je aan doet denken.

Philosophy omschrijft het damesparfum Pure Grace zelf als de schone geur van water en zeep. De herinnering aan frisse lucht verweven met heldere, wit katoenen lakens. Dat ene witte t-shirt dat beter aan- voelt dan de rest. Pure grace brengt deze herinneringen naar boven met een luchtige voile van frisse bergamot, waterlelie, lavendel, een vleugje jasmijn en koele groene bladeren, met een oneindig pure geur die voelt alsof je net uit de douche stapt.

Het perfecte parfum voor die relaxte, cozy zondag. Maar wat mij betreft ook voor de doordeweekse kantoordag. Het is geen zwaar parfum, maar wel een geur die de hele dag blijft hangen. Zware, zwoele geuren bewaar ik persoonlijk liever voor een avondje uit. Ik weet zeker dat Philosophy Pure Grace bij veel dames (en heren) in de smaak zal vallen. Kleine tip: Philosophy is verkrijgbaar bij Skins en Ici Paris XL. Philosophy wordt niet verkocht bij alle filialen van Ici Paris, maar wel online. En t/m 8 juli kost hij maar € 32,36 ipv € 39,95.

Fijne zondag en veel wasplezier.😉